Min hjälte Barnaby

ÄNTLIGEN I kväll börjar "Morden i Midsomer". Ett års väntan är över. Att få sätta sig och följa Barnaby och Troys äventyr ska bli mig ett oerhört nöje. Jag är anglofil ut i fingerspetsarna, älskar det mesta som kommer eller har kommit från Storbritannien. Allt från Conan Doyle till Svarte orm, Beatles eller Robbie Williams. Så en sommar utan äventyren i Midsomer County vore ingen sommar alls.

Fram till det börjar så ska jag för en gångs skull kolla på "Allsång på Skansen". Kanske är det nått att titta på trots allt. Håkan Hellström är ju med idag så varför inte?

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

MEN, du tittar ju inte på snooker!!!



Så anglofilbetyget kan tyvärr inte bli annat än IG......hem och gör din läxa grälar

Tills säsongen börjar i höst så är minimikravet för att du ska få ett G att du åtminstone ska kunna nämna fem toppsnookerspelare (ja jag vet, jag är för snäll, men jag vill ju inte göra det FÖR svårt för dig)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback