Så trött på mig själv

Åh vad smart jag är. Tanken var ju att jag skulle få en massa gjort idag. Vad gör jag då? Jo, jag går och lägger mig för att sova och sover bort hela dagen. Som sagt. Smart.

Men jag är fortfarnade lika trött tyvärr. Fan vet vad det beror på. För sömn har jag ju fått. Om det är infektionen i knoppen som gör det tro? För nu är jag tröttare än till och med jag själv brukar vara och det vill inte säga lite.

Men men. Nu ska jag sätta mig på Gula faran och åka in till La Stada och hälsa på tant mamma i alla fall. Nått får jag ta och göra av allt jag tänkte mig få gjort. Städa kan jag ju göra i morgon. Men som sagt. Jag blir så trött på mig själv. Inte undra på att jag är singel. Jag menar, när till och med jag själv blir förbannad på mig själv som inte kan få något gjort en måndag som denna, hur kan jag då tro att en kvinna skulle stå ut i ens fem minuter?

Nä. Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback