Så urbota dumt

Fasen vad det värker och molar i den där eviga bulan jag har på skallen. Inga värktabletter har jag heller så att jag kunde få lite ro från det där eländet. Typiskt mig att ställa till det på det sättet. Om jag bara låtit den vara från början hade det ju inte blivit så här. Eller ännu bättre. Knatat till vårdcentralen med eländet. Det hade ju varit det smartaste kan man tro.

Men nu bultar och bankar det i skulten på mig så att jag blir tokig. Kanske skulle man ta en nål och sticka hål på eländet. Hm, det låter ju smart. Göra det än värre än det redan är. Nä jag låter den vara och är den kvar i morgon så ringer jag till vårdcentralen så att en läkare får titta på det hela. Kanske behöver jag lite penicillin för att det ska läka ut.

Dumma, dumma mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback