Slänga bokmärken

Ser man på. Jag har äntligne fått tummemen ur och sorterat mina bokmärken i webbläsaren. Tio års samlande av diverse bokmärken har gjort att det vara totalt omöjligt att hitta vad man letade efter ändå. Så jag deletade skoningslöst allt som jag inte använder. Vilket visade sig vara det mesta. Nu har jag en handfull bokmärken som jag hittar lätt bland.

Jag har lurat på det där ett bra tag men det har liksom inte blivit av. Men nu är det gjort. I ett anfall av energi. På något märkligt sätt känns det kanon att äntligen ha sorterat och slängt det som inte ska vara kvar. Eftersom jag är som en hamster när det gäller att spara på saker så hann det bli en del under tio-tolv år.

Men nu är det rent och prydligt. En del bokmärken visste jag inte ens att jag hade och en farlig massa var onödig då sidorna de pekade på var borta sedan länge.

Ah, detta kräver en kopp thé som belöning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback