Slutet

Nä nu ger jag upp den här kvällen. Har suttit och messat med dottern på msn och känner att det är dags att uppsöka sängens värme och mjukhet för att försöka somna i tid. Jag hoppas jag mår bättre i morgon och slipper den här känslan av att något fattas som hela tiden jagar mig.

Men nu ska ju vädret bli bättre här frammåt, på torsdag ska jag in till La Stada för torsdagskvällen på torget och livet är inte så pjåkigt alls. Inte om man betänker hur många andra har det.

Så, god natt kära vänner och ovänner. Sov gott och allt det där.

Natti.

Kommentarer
Postat av: jennifer

godnatt, hoppas du får en bra dag imorgon!

Postat av: Miss Borderline

Jag vill inte göra dig avundsjuk (usch nej sån är iiiiinte jag :P) men min granne ska åka på semester till Fillipinerna tillsammans med delar av Kent, bl a Jock Berg :)

2008-07-08 @ 12:03:43
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback