Smutsbrunt

Jajamensan vad duktig jag har varit. Jag har äntligen tagit upp de tvättade plaggen ur tvättkorgen, de som legat där sedan jag tvättade för några veckor sedan. Men det var inte tomt många sekunder för jag hällde över den smutstvätt som legat i en påse på golvet och nu är det nog dags att skaffa en tvättid tror jag. Renbädda sängen måste jag mer för det är en massa äckelpäckelsnusfläckar på lakanet. Jag sover ju ibland med portionssnuset i munnen men har inte vett nog att stänga käften så det blir sådana där bruna fula fläckar på lakanen. Men det går bort så lätt i 90 grader så problemet är lätt löst.

Men först ska jag ta den där duschen som jag yrat om hela dagen, sen ska jag in till La Stada och efter det så kan jag sätta igång med att titta på fotbollen i kväll. Så det ser ut som om dagen är fulltecknad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback