Tillbaka

Sådär ja. Ett dygns (sic) sömn har ställt om hjärnan lite så att allt inte är lika nattsvart igen. Jag mår långt från bra men helt ok om man säger. De konstiga tankarna har försvunnits, för evigt hoppas jag, jag har däremot drömt en massa obehagliga drömmar. Mina stackars lakan och täcken låg över hela golvet när jag vaknade.

På något sätt så borde jag ta mig till La Stada Borås för att hämta 850 kr som måste hämtas på posten. JAg hade betalat mobilräkninge två gånger så därför kommer den ena inbetalningen tillbaka. Men hur jag ska ta mig till stan är ett mysterium för mig. Gula faran står ju hos tant mamma så jag måste alltså sätta mig på bussen. Hua. Det gick ju inte så bra förra gången precis. Visst skulle jag kunna ta några folköl för att palla av det, men då kan jag ju inte köra tillbaka Gula faran så det är inte ett alternativ.

Ta en sömntablett så att jag kom ner i varv kanske vore nått? Får fundera på det. Men jag behöver verkligen de där pengarna.

Nä, först får jag ta en kopp kaffe till och lura på hur jag ska lösa detta problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback