Ute, inne och runt omkring

Så har jag varit ute i friska luften lite med hjälp av mobila teamet. Vi satt och pratade en stund på gården bara, inga stora åthävor.

Nu börjar jag fundera på vad jag ska äta idag då? Pasta och det som blev kvar av tacomåltiden kanske. Kan bli smarrigt. Just nu mår jag halvhyggligt faktiskt, så det gäller att passa på liksom. Senare vet ingen om jag kan äta alls.

Sen behöver jag städa upp här i lägenheten. I alla fall dammsuga för det ligger lökskal på govet i köket och en väldig massa kattsand på golvet i badrummet och i hallen. Resten av lägenhtetn präglas av bortsprungna katthår och dammtussar. Så en liten dammsugare får nog fullt upp här i lägenheten. Sen måste jag äntligen plocka upp de rena kläderna ur tvättkorgon för nu är påsen med smutstvätt proppfull och behöver läggas in i tvättkorgen.

Vad jag ska göra med? Ingen som helst aning. Tyvärr. Det hade varit trevligt med nått att se fram emot men jag får göra som jag brukar, se fram mot tvkvällen och sedan sova tills det blir morgondag. Vad annat kan man göra liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback