Vaknat igen

Jaha. Till slut så lyckades jag somna om igen efter att varit hur uppjagad och halvt tokig. Men först så ringde jag runt till alla terapeuter och diverse myndigheter för att jaga rätt på de där pappren som skulle vara på Försäkringskassan vid detta laget. Det visade sig att de inte kommit iväg från psyk än. Kul.

Men jag somnade som sagt likt förbannat och när jag vaknade mådde jag förbannat mycket bättre än när jag somnade. Så nu sitter jag och laddar upp för att ge mig ut i världen och åka till apoteket för att bunkra upp med lite mediciner. Som tur är så har jag frikort så jag behöver inte tänka på den delen i alla fall, gudskelov.

Men först ska jag nog koka lite kaffe och försöka känna efter hur jag egentligen mår så att jag kanske slipper få ut allt som ångest utan verkligen känner det jag gör. Låter det snurrigt? Tja, det är det kanske. Men ofta blandar jag ihop mina känslor och tolkar allt som ångest. Så jag hoppas jag slipper ångest om jag känner efter lite i förväg så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback