Visst mår jag bättre

Fasen. Visst tusan mår jag bättre. Mycket bättre till och med. Nu har jag varit uppe några timmar och än så länge håller sig den allra tjockaste ångesten sig borta. Det känns helt underbart än så länge. Visst är jag spänd och orolig men inte värre än man skulle vara innan man går till tandläkaren eller ska besiktiga bilen liksom. Lite lagom orolig bara.

Så gott. Då kanske jag kommer iväg i morgon till Apoteket för att hämta mina mediciner och sedan in till La Stada för att låna lite pengar av tant mamma. Jag har ju inte haft någon som helst nytta av pengar de sista dagarna, det kan man väl se som en fördel. Men nu så är jag bra sugen på nått att äta och en liten cigarett kanske. Jo jag vet. Cigg är ingen man ska prioritera när man inte har några pengar. Jag vet det så vi får se om jag inte skippar dem. Vem jag nu försöker lura med den raden?

Nu ska jag NJUTA av att kunna titta på tvn och EM-fotbollen.

UNDERBART att kunna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback