Att känna sig älskad

Konstigt. Fast jag är ensammare här ute i Viskafors än jag någonsin varit så känner jag mig älskad. Av livet. Det har slutligen slutat med att trampa ner mig. Jag har fått en chans. På nytt. En chans att bevisa att jag är värd att älskas och att älska. Vad mer kan jag säga? (Om någon undrar, jo jag har snöat in på Depeche mode. Går igenom alla skivor från "Speak and spell" till "Playing the angel" plus en massa remixer och b-sidor. Nått ska man ju  ha att göra).

Depeche Mode "I feel loved"

"Its the dark night of my soul
And temptations taking hold
But through the pain and the suffering
Through the heartache and trembling

I feel loved
I feel loved

As the darkness closes in
In my head I hear whispering
Questioning and beckoning
But Im not taken in

I feel loved
I feel loved

From the depths of my emptiness
Comes a feeling of inner bliss
I feel wanted, I feel desired
I can feel my soul on fire

I feel loved
I feel loved"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback