Fullt upp hela dagen minsan

Det är nog bara bra för mig att affären ligger en bit bort för det är utmärkt motion för både tanke, själ och kropp. Så nu har jag varit där och köpt lite pyttipanna och ägg eftersom jag hittade en stekpanna. Eller i allafall nått som någon gång varit en stekpanna. Min var den definitivt inte från början för jag hade en gjutjärnspanna och en teflonpanna med mig in i det gemensamma hemmet. Men det är väl petitesser. Vem orkar liksom bråka om en sån sak?

Nu är snart köksskåpen klara. Bara en disk till, möjligen två. Sen är köksgrejorna på plats. Sen är nästa stora projekt alla kläder. En faslig massa sådana äger jag om jag ska bedöma mängden genom att titta på de 10 plastsäckar som är fulla med kläder. Hua.

Men, det är bara att gneta på. I sista änden så vet jag ju att jag vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback