I väntan på en brunett

Nä, nu vill jag har lite input i mitt liv. Jag blir ju tokig om jag ska sitta här i min ensamhet och bara prata rakt ut i luften eller i detta fallet då rakt ut i bloggen. Kan inte telefonen ringa? Eller kan det inte ringa på dörren och utanför står en sexig brunett i passande låg ålder och vilja låna en kopp socker eller ha hämningslös sex med en överviktig, småpittad medelålders looser?

Men det är väl lika otroligt att vardera sak skall hända. Kan jag tro. Så jag får knata här i min lägenhet eller helt enkelt avsluta den här dagen och gå och lägga mig för att sova. Hopplöst. Någon ro får jag inte så att jag kan läsa eller titta på en film eller så. Nä, jag går här fram och tillbaka mellan dator och köksfläkt och röker en cigarett medan jag tänker arga tankar om världens ovilja till att lyfta mig till de höjer jag borde vara på.

Fan det skulle gå med en blondin med om jag ska vara ärlig. Jag är inte så petig när det gäller hämningslös sex. Tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback