I väntan på Zletvana

I väntan på min Ryska mailorderbride så funderar jag på något ohyggligt. Jag går och tänker på att köpa en pizza. idag igen. Tredje dagen i rad i så fall. Kan det vara bra tro? Så undrar jag varför jag är fet. Och pank.

Nä, det blir nog ingen pizza idag. Det blir nog den där Lasagnen istället. Visst jag vet, skillnaden är minimal egenligen, men det känns lite bättre att ha värmt en Lasagne i ugnen istället för att ha köpt en fördig pizza för 60 spänn. Nästan som att göra mat själv liksom.

Det här med att vara ungkarl är inte så illa. Förutom att det blir så förbannat tråkigt att äta och ännu tråkigare att göra mat. Det blir liksom ett nödvändigt ont. Bara för att magen säger att den är tom. Så, man måste ju fylla den med nått. Ju lättare hela processen är ju bättre. Ställa sig att göra mat från grunden finns inte på kartan. Förresten har jag inga kastruller eller grytor.

Jaja, allt det där bli bättre när Zvetlana flyttar in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback