Lite att pyssla med

Hjälp vilka priser de har här ute. Kalla mig stadsbo, eller bortskämd eller inbiten Boråsare, men det var fasen vilka priser de tar för allt här ute. Jag blev mörkrädd. Det gäller att handla på sig när man är i stan för att slippa punga ut med en massa pengar i onödan.

Men nu har jag dasspapper, kaffe och en kam bland annat. Inte så illa.

Det var inte så farligt långt till affären. En liten lagom promenad. Men jag hade en faslig tur och träffade på Polare T i affären. Han huserar ju här ute sedan många år. Vi hade en dataservicefirma tillsammans på fritiden förr i tiden. Men vi orkade väl aldrig satsa ordentligt så vi avskrev firman förra året. Så gudskelov så skjutsade han hem mig. Vilken vansinnig tur man kan ha.

Så nu finns det ine något att skylla på. Nu ska jag äta lite sen sätta igång och fortsätta städa iordning här inne.

Man har lite att pyssla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback