Min första morgon

Herregud, det är knappt jag kan tro det. Men jag vaknade i mitt eget hem idag. Förutom att jag har vansinnigt ont i hela kroppen efter allt kånkande igår så mår jag så förbannat bra. Ok, allt är kaos, lådor, påsar och möbler står lite här och var men det är väl bara att starta att sortera det hela. Det är en ljuvlig känsla.

Chips, min katt, låg bredvid mig hela natten, hon är väl lite ovan hon med. Nu sitter hon på fönsterbrädan och kikar ut på världen där ute. En ny värld både för henne och för mig. En börjar på ett nytt liv. Tänk att det blev så bra av den soppan jag satt i under 13 månader.

Men det enda är att jag får knata bort till affären för att köpa en del saker. Toalettpapper, wettextrasa, nått att äta och sånt. Sen kan jag inte hitta några gafflar eller knivar nånstans, men jag vet att jag äger sådana ting så jag får väl köpa plastsaker fram tills jag hittar "the real stuff".

Underbara ting väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback