På g

Så där ja. Då står Lasagnen på svalning och jag kan snart gå och lägga mig med magen full med mat och veta att jag varit en duktigt kille idag. Inte så illa. Det är ju ingen av de där höjdardagarna man kommer att komma ihåg när man blir gammal men heller ingen av de man kommer att avsky i flera år frammåt. En mellandag med en svag tipp mot det lite tråkiga, melankoliska och magonda.

I morgon vet jag av gammal erfarenhet att det bara kan bli bättre. Lite föda, lite sömn, lite vila. Sen så är snart Carlzon på benen igen och kan börja skrämma unga flickor och gamla tanter igen :-)

Det var rackars att man inte har lite samarin eller ännu bättre ranitidin hemma så att magen kommer i lag igen. Just nu så svider den som en brinnade påskbrasa inuti mig. Men det kanske blir lite bättre när jag fått lite mat i magen förstås. Jaja, bara man kan sova så är det ok.

Jag har fått ett lockande erbjudande från Polare M att komma hem till dem i kväll men jag ska nog vara tråkig och vara hemma och gnälla för att jag har det tråkigt. Se där en motsättning i lilla Jonas. Men bara tanken på att sätta sig på bussen blir lite för mycket. Nä, då är det bättre att hålla sig hemma och äta Lasagne och sedan nana hela natten gott.

Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: biffen

http://www.youtube.com/watch?v=EuDHEQyqu4U&feature=related

2008-03-23 @ 20:23:08
Postat av: biffen

http://www.youtube.com/watch?v=sJ16M3-nrkg

2008-03-23 @ 20:26:03
Postat av: biffen

här va han fortfarande torsk på heroinet,,skumt då va han nog som bäst..
http://www.youtube.com/watch?v=VpScANNE3P0&feature=related

2008-03-23 @ 20:30:43
Postat av: Anna Andersson

Påskuppror mot utförsäkring av sjuka!

Glad Påsk Jonas!
Om du orkar var med och stöd Påskupproret mot utförsäkring av sjuka!
ResursbloggenForum för nätverket "Respekt för sjuka och utsattas rätt i samhället" [email protected]

http://resurs.blogg.se/

2008-03-23 @ 23:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback