Ut och rört på mig

Sådär ja. Då har man varit ute i världen och rört sig lite. La på min bekräftelse på flyttanmälan på brevlådan. Så gott!!!

Sen tog jag vägen förbi affären men givetvis fick jag en panikattack i kön. Sen sprang så klart kassörskan iväg mitt i allt så att väntan i den där evighetskön bara tog ännu längre tid. När det väl var min tur att betala snurrade hela stället i skallen på mig och jag svettades så att det droppade från mitt ansikte. Men, jag fick min liter med mjölk och mina cigaretter så jag vann över ångesten åter en gång.

Nu ska jag titta på tv hela kvällen, först Cops sen Simpson på tv 6 sen får jag se vad det blir.

Man gör så gott man kan. En såndär liten utflykt till affären kan göra mig helt slut tro det eller ej. Det tar så mycket kraft när hela kroppen skenar som om man sprungit så fort man bara kan i 400 meter fast man bara står still.

Knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback