Årets hemmamatch

image126

Usch. Säsongens hemmamatch, Elfsborg-IFK på Borås arena äger rum idag. Fullsatt sedan ett tag på sittplats, få platser kvar på stå. Men ingen biljett åt mig inte. Det är stor synd och skam att jag inte kan gå på den matchen, det retar livet ur mig. Idag vore den perfekta dagen för att hamna under ett guldregn så att jag hade råd med en gul härlig biljett. Jag kan tänka mig att stämningen kommer vara tät och underbar.

Men, jag får nöja mig med webbradion. I år har jag inte varit på en enda match, helt enkelt för att jag inte har haft råd. Sen är det ju det där med att jag bara inte orkar råka springa på före detta frun också. Visserligen är Borås arena stor men jag kan ge mig fan på att jag skulle bli stående bredvid hur jag än bär mig åt.

Jaja, efter EM-uppehållet så ska jag banne mig gå på matcher. Vare sig jag har råd eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback