Ett evigt velande

Nä. Frågan jag bör ställa mig just nu är: "vad tusan ska jag göra idag då"? Vad vill jag med denna lördagen 17/5 2008?

Än så länge har jag inte den allra minsta aning. Lusten att köpa några pilsner för att jaga bort tristessen finns där men det är bara att tänka bort den idén. För det första vill jag inte slänga ut mina allra sista korvören på öl, dessutom så har jag absolut ingen lust att vakna bakis i morgon. Så jag får hitta på något vettigare att göra.

Vädret utanför mina fönster inbjuder inte till några promenade eller mopedturer. Mer kaffe kan jag bara inte dricka. ¤ muggar kaffe plus två dubbla espresso får räcka på ett tag nu, annars är risken överhängande att jag börjar skaka som ett asplöv.

Nä, jag tror jag ska börja med att läsa lokalblaskan en gång till, sen får det bli en dusch och efter det en tur till affären för att köpa den där mjölken jag pratade om tidigare.

Yeps så får det bli. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback