Fortfarande trött

Ah, trevligt. Idag går det i sportens tecken. Först är det Elfsborg som spelar mot Helingborg och det hela visas på Tv4 och efter det så ska Tre kronor ta tag i Vitryssland i Hockey VM. Så ska jag få någon gjort får jag passa på.

Men först ska jag nog ta en duch så att jag piggnar till lite. Bara kaffe och tobak verkar inte räcka. Sedan jag höjde dosen av en av mina läkemedel för några dagar sedan har jag varit så trött så trött. Men å andra sidan så har jag knappt sett röken av någon ångest så det kan det väl vara värt kan jag tro. Fortsätter det så så är ingen nöjdare än jag.

Men oj vad jag är trött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min blogg coachar jag både mig själv och andra inom ämnet självkänsla. Skriver självklart även om min vardag, mina åsikter och mitt arbete i Rädda Barnens Ungdomsförbund. Varmt välkommen in! Släng gärna in en kommentar också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback