Från ångest till vädret i en mening. Nästan.

Tusan vad vidrigt. Jag somnade väl efter en stunds vridande och vändande på mig och fick sova några timmar. Men när jag vaknade så hade jag flyflängande ångest nästan från sekund ett. Det tog en bra stund innan jag lyckade lugna ner mig så att jag funkade någorlunda.

Så ytterst obehagligt att vakna på det sättet. Men nu känner jag mig betydligt bättre. Så jag hoppas att det bara var tillfälligt det hela.a

Så, idag är det fredag. Hela Sverigen står och stampar på jobbet och vill hem för att kunna åka till bolaget och stå i köerna där och sedan köpa chips och cola till barnen på närmnsta affär. Vädret är hyggligt och över hela vår vackra värld kan man nästan höra en kollektiv suck av lättnad.

Själv så ska jag in till La Stada för att köpa såna där små klämmor som man har till att fästa kabel snyggt vid listerna. Ljudet från mina högtalare blir nästan lite för mycket i mitt lilla vardagsrum. Men det är gott att ha riktigt ljud.

Vädret lovar att min färd till stan inte kommer bli helt obehaglig och jag är glad för det.

Men först lite mer kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback