Full fart

Jajamen. Nu har man varit i farten minsan. Jag grenslade Gula faran vid 09.20 och åkte mot La stada för att möta upp med mina hemstödjare, sen åkte vi till ett fik och tog en kaffe i det sköna solskenet.

Efter det var det ett kort möte med min sochandläggare. Sen passade jag på att gå till Försäkringskassan för att printa ut lite blanketter som jag fyllde i och sedan åkte och lämnade till min kontaktperson på psyk. Efter det så tog jag Gula faran till tant mamma och vi satt och pratade lite om ditten och datten. Sen på hemvägen tog jag vägen förbi kyrkogården där jag besökte mormor och morfars och min morbrors grav. Efter det snurrade jag runt lite på I15´s gamla skjutfält och lekte att mopeden var en motorcykel.

Men till slut kom jag hem i alla fall och nu sitter jag och väntar på att riset jag värmer ska bli varmt för jag är rätt så hungirg. Efter att jag ätit vet jag inte riktigt vad jag ska göra förutom köpa kattsand eftersom jag fick låna några hundra av tant mamma.

MEn jag tror jag ska sätta mig på gården i solen och läsa lite med en kanna kaffe bredivd mig.

Låter så gott så gott så.å

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback