Jag i Robinson

Så har mobila teamet varit här och dragit ut mig i världen. Vi åkte till Kinna för en fika men jag kunde för mitt liv inte dricka upp mitt kaffe eftersom jag balanserade på gränsen till en panikångestattack där jag satt. Mobila märkte att jag verkade lite neråt så vi åkte rätt snabbt tillbaka och här är jag nu igen.

Men jag måste ut i alla fall och gå/åka till affären för att köpa cigaretter, mjölk och något att äta. Just nu står ris på kokning i köket men lite mer mat än vara ris vill jag allt ha. Jag menar, jag är ju inte med i Robinson även fast det känns lika ensamt som det var för Robinson Cruese. Men jag har ju katten till sällskap och kanske, om jag bara letar så finner jag fotspåren av min egna Fredag. (Har ni inte läst boken kan den varmt rekomenderas).

Nä, nu ska jag ta en kopp kaffe och försöka lugna ner mina nerver och blås bort känslan av tristess och ensamhet. Dags för nya tag liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback