Lite bitter blir jag faktiskt

Oj vad sent det blivit. Jag har suttit och tjattrat med folk på nätet och alldeles glömt bort tiden. Jag som ska upp tidigt i morgon. Jaja, det ska väl gå det med. 8 är ju faktiskt inte så svettigt att knata upp ur sängen. Sen väntar en mopedtur till La Stada för lite sjukgymnastik och sen tänkte jag ta vägen förbi stugan för att se om jag hittar någon kastrull och nån stekpanna eftersom mina mystiskt har försvunnit. Före detta frun påstår sig packat ner det men jag kan då inte finna det. Bland annat finner jag inte en stor wok i samma storlek som en mindre parabol så jag vet inte hur hon har kunnat packa ner den utan att jag finner den. Samma med en massa saker, två pajformar, två ungsformar, teskedar plastbunkar, speciellt en som var så jäkla bra och allt vad det är som jag inte fått med mig.

Jag borde väl skicka iväg ett mess kan jag tro men eftersom hon vägrar svara så är det ju helt meningslöst. Hon har ju slängt alla mina vimylskivor och en dataskärm som stod på hennes vind för att jag inte svarare på ett mess från henne när jag sov. Så hur pratar man med någon med den inställningen liksom? Hårtork, strykjärn, strykbräda. Videkameran jag fick i 35-års present. En massa småsaker som är mina som bara försvunnit på något märkligt sätt. En hel tv. Vi köpte två tv-apparater och jag hade med en 32 "" som hon själv bestämde att den var hennes. Sådär bara. Så vad fick jag med mig av det vi köpte ihop? Fan, när jag tittar mig omkring så är det nästan ingenting. Det mesta är saker som jag hade redan innan och inte ens allt det har jag fått med mig.

Men som sagt. Hon svarar inte på några mess, inte på mail och ringa är väl hopplöst kan jag tro.

Jag kan väl bara hoppas att hon känner sig lycklig med sitt samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback