Mastrubationstågen går

Egentligen retar det mig att jag är så lat. För egentligen skulle man ju ut och demostrerar idag. Men jag vet inte riktigt vad jag ska demonstrerar mot, eller för. Mer pengar åt arbetarna? Hm, jag jobbar ju inte. Mer pengar åt drönarna kanske vore bättre. Fast det tåget bleve nog bra kort misstänker jag.

Men jag är ju väntermänniska. Eller ialla fall mittenmänniska. Alliansen tror jag inte ett dugg på även fast Reinfeldt verkar vara en hyvens prick. Men sossarna då? Tja, de har ju suttit vid makten i en miljard år mer eller mindre och inte fan har de gjort så mycket nytta de heller. Kommunisterna (eller vänsterpartiet som det heter nu för tiden) tror jag inte ett skvatt på. Deras historiebild stämmer inte direkt överrrens med min om man säger.

Så vad ska en liten pensionerad sjuksköterska tro på då? Fan vet.

Äh, jag skiter i att demonsterar och mastruberar i stället. Det ger mig i alla fall lite lycka i en karg värld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback