Min egen lilla lista

Nä. För att få någon som helst ordning på den här dagen ska jag härmed skriva en lista på vad jag ska göra under dagen.

  • Åka till affären och köpa kaffe och mjölk
  • Städa lägenheten
  • Boka en tvättid
Det borde väl inte vara omöjligt att klara. Som sagt skulle jag helst köpa kaffet inne i La Stada Borås men det få gå bra med Viskaforskaffe.

Men först så ska jag ducha och raka mig så man slipper skämmas när man kommer utanför dörren. I mitt ena öra har det börjat klicka och klucka sådär som det gör när man håller på att få en öroninflammation. Det skulle väl vara pricken över i.

Men man ska inte måla fan på väggen. Örat kanske bara är på klickhumör? I vilket fall som helst så tror jag att jag ska göra ett nytt försök att få iordning lilla sovrummet. Men jag sättar inte upp det på listan för jag är inte säker på att jag orkar ta tag i det där. Men jag har det i bakhuvudet i alla fall.

Det är ju tanken som räknas sägs det ju :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback