Min tv-kväll

Sådär ja. Då har jag sovit en bra stund så att jag orkare med att följa Tre kronor mot Frankrike i natt på tv6. Jag drömde precis hur knepigt som helst. Men det brukar jag göra när jag sover på dagen. Eller när jag tänker närmare på saken, det brukar jag göra allts som ofast. Det är märkligt vad mycket skräp det finns uppe i skallen som ramlar ut när man sover.

Men innan jag gör något alls nu så ska jag åka till affären för att köpa mig lite kaffe så att jag har det hemma. För en kaffoman som jag så är det rena katastrofen att inte ha något kaffe hemma. Så det är bara att resa sig och sätta igång. När jag kommer hem ska jag koka en kanna kaffe och bara njuta och dessutom förbereda mig på en tv-afton. Först en timma "Simpson" som efterföljs av en timma "Två och en halv män" och sedan avslutas det hela med en timma "My name is Earl". Efter det är det lite paus innan hocken börjar. Allt detta gottiga på Tv 6.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback