Min vilda weekend innan weekend

Ah. Tänk att mina dagar skulle bli så hektiska de sista dagarna.

Chips fick ju äntligen sina p-piller och låg helt utmattad efter de senaste dagarnas konstanta löpande






Ingen mat hade jag hemma heller



Så jag satte mig på balkongen en stund och funderade över om jag skulle ta en cigarr eller inte. Det lilla fönstret på bilden är mitt sovrumsfönster. Utsikten mot stationen är från mitt köksfönster


Men som vi alla nu vet så hamnade jag på krogen med Polare M


Och Polare Nelson


Där drack vi GT och hade det hur bra som helst.


Ja alla vet vi ju hur den sagan slutade. Nu sitter jag och lider alla helvetets kval för att jag inte stannade hemma och rökade den där cigarren i lugn och ro utan skulle flaxa ut i nöjeslivet. Men på det hela stora så var den en lyckad utflykt. Vi satt i skogen i sommarvärmen och drack Gin och hade det hur bra som helst igår. Så jag ska inte klaga. En av de där små roliga stunderna i livet som gör det hela värt att leva.






Kommentarer
Postat av: Mr. Nelson

Ett stort tack till dig och M. för allt... Vi hade roligt och vilket väder vi hade! :) Kram på dig. Och tack än en gång för allt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback