När jag rörde till det

Så duktig jag var. I alla fall i början av projektet. Vilket projekt undrar nu den vetgirige läsaren? Jo, det lilla sovrummet skulle ställas i ordning. Nå, resultatet såg ut såhär.

image185
24242-184
image186
image187
image188
image189




KAOS!!! Precis överallt. Men jag fick en del gjort i alla fall innan jag desperat slängde in resterande röra i lilla sovrummet igen och stängde dörren. Fan, hur mycket pallar man liksom. Min bokhylla är sprängfylld men ändå har jag 4 lådor med böcker att placera någonstans. Sen ska skrivbordet skruvas ihop, sängen ska bäddas, lampa ska sättas upp, tavlor ska spikas upp. Och sen ska jag väl ta tag i den där lådan där saker bara är islängda helt utan tanke eller reson. Ni vet den där sista lådan man har när man flyttar och man inte längre orkar sortera saker så att cd-skivor, teddybjörnar, tavlor, pluppar till nån möbel bara blandar sig med varandra och bildar en enda röra.

Efter att jag hade gjort allt det där så var det skönt att snattra bort några minuter på nätet med trevligt folk. Under tiden så hann jag installera betaverran av Firefox 3 som verkar riktigt bra och samtidigt hjälpa min dotter över telefonen att släktforska inför ett projektarbete i skolan.

Nu ska jag bara slänga i mig nått att äta sen är det lilla sängen som gäller för mig. I morgon ska jag upp tidigt så att jag kommer iväg till terapin. Eftersom jag fick den oerhört generösa gåvan av en läsare så kan jag faktiskt betala det hela kontant istället för att ta det på faktura och behöva punga ut med 25 spänn extra.

Men som sagt. Dags att plocka ihop livet och gå och uppsöka sängen.

Kommentarer
Postat av: P

Du är en klippa på att städa...inte! *asg* Från det ena till det andra - har du nån tv? Jag har en du kanske kan ärva...

Postat av: Wob

Nope. Någon tv har jag inte förutom ett tv-kort i datorn som gör att jag kan kolla på en del program. MEn en riktig tv vore toppen och kanon!

2008-05-15 @ 09:55:36
URL: http://wob.blogg.se
Postat av: P

Det är en liten 14-tummare med lyxtillbehör: en fjärrkontroll. :o)
Kan det funka med leverans i helgen?

2008-05-15 @ 18:47:33
Postat av: Wob

Skulle passa som handen i handske. Man både tackar och bugar sig så djupt som bara jag kan (vilket betyder att jag nickar lite med huvudet).

2008-05-15 @ 18:59:38
URL: http://wob.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback