Panikångesattack

Nä. Ingen bra dag alls detta. Var i affären och fick en panikångestattack för första gången i den affären. Som tur var så fanns det ingen kö jag behövde stå i men hela affären snurrade när det var dags att betala. Det var knappt jag kunde öppna munnen tillräckligt för att säga "ja" när kassörskan undrade om jag ville ta det på summan. Munnen var torr som sandpapper medan jag kände hur svetten rann i ansiktet och nedför ryggen. Hua, inget trevligt alls.

Men, jag kom levande ur det med och nu sitter jag och försöker lugna ner mig lite efter den obehagliga upplevelsen. Jag är fortfarande jättespänd men det går väl över om jag bara för tänka på annat.

Nästa gång går det bättre hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback