Rastlös

Fan vet vad det är som jagar mig. Det är inte ångest, den är låååångt borta. Men det spelar ingen roll vad jag gör, städar eller handlar, som jag precis gjort, eller eller bara knatar omkring i lägenheten utan mål. Jag är rastlös så in i helvet. I vanliga fall brukar man ju kunna sätta igång med nått och så att säga arbeta bort rastlösheten men det biter inte. Lite som att äta och äta men ändå var hungrig hela tiden. Ytterst obehaglig känsla. Den är dessutom helt ny för mig så jag misstänker väl att det är den höjda dosen av min medicin som gjort det hela. För sagt så handlar det absolut inte om ångest. Bara en förtärande rastlöshet.

Men nu har jag dammsugit hela lägenheten, innan dess dammtorkade jag allt, sedan moppade jag golven och när jag kom hem efter att ha varit i affären så dammsög jag igen. Ändå spritter det i ben och arma och bröst på mig.

Jag försöker lugna ner mig lite genom att försöka lära mig riffen på "Leyla", det går sådär. Gitarren vill inte leka med mig utan går sina egna vägar känns det som.

Nä, detta känns knepigt. Men som sagt. Nån ångest handlar det inte om. Jag känner mig märkligt ångestfri, nästan så att jag saknar den lite, lite som en tandvärk som gått över.

Nä, nu ska jag renbädda i sängen med. Jag har haft täcket på luftning på balkongen så det borde dofta vår och sol, inte illa att krypa ner i när natten kommer. Fattas bara en brunett med villig kropp med :-)

Kommentarer
Postat av: Mr. Nelson

Låter som en effekt av din höjning av dosen helt klart, känner igen det där... en lite små mysko känsla. Tror det går över så småningom. Kom hit och städa hos mig med! Kan betala en slant :) he he... Själv har jag en bristning i min vad muskel har så ont, smörjer med all kräm jag hittar har inte testat Marsan än kanske funkar. Krya på dig! Have a nice saturday mate love ya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback