Satans mobil

Jäkla mobilhe**ete som väckte mig när jag sov som godast. Det blev en sen natt då jag först snattrade på msn med en dam och sedan pratade i telefon med den samma. Så jag hade verkligen uppskattat lite god sömn såhär på fredagsförmiddagen. Men icke sa nicke.

Ute är himlen blå som himlar ska vara och solen skiner så vackert så. Min förkylning verkar vara på avtagande. Huvudet känns inte längre som om det vore inpackat i bomull och det har slutat värka i skallen med. Men klucket i öronen är kvar så helt frisk är jag inte. Men som sagt, det går tydligen åt rätt håll i alla fall.

Nu ska jag lägga mig för att läsa lokalblaskan och kanske sova en stund till. Det gäller att passa på liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback