trött på att vara trött

Jaha ja. Jag vaknade vid 8, gick upp och tog raskt en huvudvärkstablett och lade mig för att sova lite till. Men nu är jag uppe vare sig jag vill eller inte för man kan bara sova så mycket,

Idag är det en morgonrocksdag. Alltså, jag tänker inte komma ur morgonrocken förutom när jag duschar. Resten av dagen ska jag vara lugn och fin och ligga och läsa boken jag håller på med. Det mest arbetsamma jag ska göra är att laga till nått att äta, vad det nu skulle vara. Skulle egenligen behöva åka och handla men det tar jag i morgon känner jag.

Nu ska den här förkylnigne kureras kosta vad det kosta vill. Jo, jag kom på att jag behöver dammsuga golvet i hallen och i badrummet med för att få bort all kattsand som ligger där. Men det tar ju bara 5 minuter så det känns inte heller det så betungande.

Nä, nu ska jag sätta på en panna kaffe, ta det lugnt och kurera mig minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback