Att slösa bort en hel dag

Fan vad trist. Ännu en gång så somnade jag inte förrän på morgonkvisten och ännu en gång har jag sovit bort hela dagen. När jag vaknade var det redan kolsvart ute och humöret åkte ner ett antal grader när jag fann detta. Jag har vaknat ett antal gånger under dagen av att jag legat och spänt mig så hårt att jag hade en dundrande huvudvärk. Men jag bestämde mig varje gång för att sova en stund till. Nu är jag fortfarande spänd som en fiolsträng och är väl inte helt nöjd med det om man säger. Jag hoppas att jag lyckas slappna av till på tisdag när jag ska åka buss in till stan och tillbaka. Att vara spänd redan innan jag åker är inte de bästa förutsättningen för att det hela ska gå bra.

Men, det är inte förrän i övermorgon det. Nu har jag en hel kväll att slösa bort och dessutom morgondagen med på mig. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska pyssla med under kvällen men det lutar väl åt att titta på tv och bara ta det lugnt och försöka slappna av så gott det går.

Tja, jag börjar väl på sedvanligt sätt och tar en kopp kaffe kan jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback