Ensam

Hur ska man bli en överlevare? Jag har funderat mycket på det den sista veckan och nu är frågan akut. När jag var 30 så stod jag och mina vänner liksom på samma plattform. Sen rusade jag förbi dem. Blev chef och alllt var så bra så. Men nu är alla förbi mig och lite till. Lever lyckliga liv med sina respektive eller har jobb dom trivs med. Lagom med pengar.

Själv så sitter jag och dricke mig full på folköl som jag inte har råd med vecka ut och vecka in. jag har inget att visa upp och visst, jag är avundjuk. Så in i helvete. Men det spelar liksom ingen roll hur mycket jag önskar att jag orkade med deras liv, för jag är gjort av annat krut. Jag ligger i ångestsvett och vrider mig i sängen medan de går till jobbet. Jag äter när jag tagit mina sömntabletter, sover när jag slocknar och har inget liv. De har kvinnor eller hoppet därom medan jag inte har nått. Intet. Ingen vill ha mig.

Fan vad jag är ensam.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon..

Hoppas du får en bra dag.



Bli medlem här om du vill få gratis presentkort på GinaTricot eller H&M.

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234

2008-11-06 @ 06:37:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback