Ja e dutti

Damn vad jag är duktig. Nu har det städats så det stått härliga till. Jajamen. Inte för att jag gått över golvet med en tandborste men nog har jag löst de allra värsta smutsfällorna. Vädrat har jag med så att det är kallt som attan här inne. Men luften är frisk och hälsosam, Det är märkligt hur mycket damm och smuts som kan falla på ett golv egentligen. Vart kommer allt ifrån? Att döma av mängden katthår jag dammsugit upp så borde stackars Chips vara hårlös och naken. Men hon har hela tiden suttit på ett fönsterbräde och kikat slött på mig och det finns inte ens en liten kal fläck i hennes päls. Skyfflar grannarna in okända katthår genom brevlådan under natten tro?

Jaja, nu är det gjort i alla fall och jag kan förfalla till helgvila. I motsats då till vardagsvila. Nu ska jag vara folklig och patetisk och titta på Idol på tv. Vad jag hittar på efter det vet ingen än. Kanske porrdurfar eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback