Tiden går

God morgon världen. Här ser ni en pigg liten man. Natten är avklarad helt enligt planerna och nu väntar morgonens bestyr med kaffedrickande och tv-tittande. Jag ska börja helgstäda lite tänkte jag, men jag väntar lite så att jag inte skrämmer livet ur mina grannar med dammsugaren. Det är ju inte alla som uppskattar den arla morgonstunden på samma sätt som jag gör som riktigt vibrerar av verksamhetslust efter nattens vila.

Tvätta är en annan sak som jag lurar på att göra. Vi får väl se hur långt jag kommer i mina planer. Förkylningen verkar ha gett med sig och endast lämnat en smula nästäppa och sånt där obehagligt kluck i ena örat när jag sväljer. Ingen är gladare än jag. Just nu är jag inte det allra minsta trött men vi får väl se hur det går frammåt förmiddagen. Helt otroligt att jag skulle somna vid 10 tiden är det ju inte.

Tja, det blir som det blir med det där. Städning och tvätt eller sömn, i vilket fall som helst så är jag på ett gott humör än så länge. De värsta muskelspäningarna har gett med sig under natten så jag hoppas att det blir ännu bättre under dagen. En helt ok start på 27/11-2008 än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback