Bättre och bättre dag för dag

Jaja, då var man ett bra steg mot att bli lite som folk i allmänhet. Jag tog mig ut och till affären i isande kyla, köpta kattmaten, kattsanden och en burk köttsoppa. Efter att ha utfordat katten, skurat hennes låda och hällt på ren sand och dammsugat lite hågslöst i lägenheten så satte jag mig att äta köttsoppa och lite annat jag hittade. Men för att jag misstänker att kroppen behöver näring för att må bra.

Nu blev jag trött, på riktigt trött och funderar skrarpt på att lägga mig på sängen. Klockan visar 19 men kroppen säger 20. Men lite Harpan ska jag väl orka med. Jag avvaktar lite med att sova. Bättre att somna lite senare och sova hela natten än att vara uppe och rumpa vid 4 tiden igen.

I morgon är det som sagt en massa som måste göras. Så det gäller att vara i hygglig form tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback