Betalt och klart

Så där ja. Då har jag betalt hyran och mobilen/internet. Så nu har jag 500 spänn lite löst räknat att leva på resten av tiden fram till den 19:de. Det där med att sluta röka verkar som om det blir mer nödvändigt än jag trodde. Men nått jag ska ta tag i morgon är att skicka in mina papper till AFA så att jag får pengar därfrån. Det är ju ändå 2500 spänn i månaden som jag går miste om bara för att jag inte får tummen ur.

Jaja, jag är så van vid det här med att inte ha några pengar över så det upprör mig inte speciellt. Det löser sig alltid på något sätt. Så länga man har råd med kattmaten och mjölk så är det helt ok för mig. Jag lever trots min relativa fattigdom inte så illa. Jag har tak över huvudet, en gosig katt, en ultrasnabb moped. Vad mer behöver man förutom lite nudlar till middag liksom?

Värre knipor än den här har jag varit i. Men jag vågar inte riktigt titta i räkningshögen på alla räkningar jag inte betalt denna månaden. Den högen får ligga ifred.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

Kattmat, kattsand, kaffe och mjölk, det är mina måste ha råd med :)

Ja, och så Treo kanske....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback