Darrig

Sådär ja. Då var det bara renbäddning av sängen kvar då, resten av lägenhenten riktigt glänser så rent är det. Själv är jag helt uppsnurrad av all fart jag satte. Nu kommer det ta ett tag innan jag landar igen. För jag måste åka till affären för att köpa cigg bland annat. Min, mot mig själv lömska, plan att inte köpa limpor med cigg utan tvinga mig själv att ge mig ut ialla fall en gång om dagen för att köpa cigg funkar bra. Mycket skulle jag kunna vara utan, men de där rökpinnarna måste jag bara ha.

Men som sagt. Innan jag pallar att ge mig ut så måste jag varva ner lite, annars får jag väl tuppjuck i affären kan jag tro. Fasen, jag är så spänd att jag nästan ser lite dubbelt och händerna darrar som på en liten trast. Men att det skulle bli så visste jag ju redan innan jag satte igång så det är som det är med det där.

Nä, nu ska jag lägga mig på sängen, läsa dagens lokalblaska lite noggrannare och försöka koppla av lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback