Det flyter på

De glada beskeden låter inte vänta på sig. De ställer sig på kö verkar det som. Brev ett innehöll ett brev från länsstyrelen gällande mitt körkort. De vill ha lite prover och ett läkarintyg från en expert på misbruksfrågor. Sådär ja, inga problem med det inte. Prover tar jag ju redan en gång i månaden och min ansvariga läkare är just expert på missbruksfrågor.

Sen fick jag beskedet från AFA. De fortsätter betala ut min ersättning och jag får den retroakivt sedan 1/6. Kaffet smakar gott och jag är på ett gott humör. Nu hoppas jag bara att det där besöket hos min socialhandläggare blir lika positivt. Det mesta flyter ju just nu så varför inte det med?

En god natts sömn har jag fått med eftersom jag hämtade ut mina sömntabletter igår. Inga mardrömmar, inget svårt att somna, jag vaknade utvilad för första gången på en evighet.

Nä nu är det bra dagar för lilla WoB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback