Färdig

Sådär ja. Då har man varit i farten minsan. Varit i affären och köpt lite smått och gott, pantat lite burkar hann jag med också. Sen har jag ätit lite, städat barummet och hallen, renbättat sängen och satt på diskmaskinen. Chips har fått en portion Shreba och redan slukat i sig hela skålen.

Så nu är det bara att sätta sig tillbaka och ta det lugnt och i morgon så ska jag kanske in till staden för att handla lite eftersom sjukersättningen kommer i morgon. Men jag får vara rädd om pengaran. De ska räcka till födelsedagspresenter till både min dotter, min yngsta son och min äldsta son som fyller 18 och då får man sikta lite högra med presenten känner jag. Men det ska väl gå det med.

Just nu lurar jag på att lägga mig i sängen och titta på någon film. Eller om jag ska spela lite på Sherlock Holmes spelet som jag installerade häromdagen. Det löser sig kan jag tro.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

UNDRAR du på att du har dålig ekonomi som ger katten Shreba :O

Min katt får inte ens Whiskas, han får Mjau.....för den delen så gillar han inte Whiskas :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback