Fungerar pillren tro?

Nu har jag ätit den nya medicinen i några dagar och ett hopp har tänts i min själ. För jag mår bättre. Alltså, den där generella ångesten som hela tiden har legat över mitt liv som en kletig smet försvinner när jag tar de nya pillren. Jag vågar inte ropa hej än, men det känns verkligen hoppfullt. I går var jag till exempel i affären helt utan några lugnande piller och det gick alldeles utmärkt. Inte ens antydan till ångest. Jag åt mitt på dagen igår och hade ingen ånget. LIte kröp fram på kvällen när jag åt middag, men det var inte mer än att jag kunde fortsätta äta.

Medicinen ska ju funka mot just genell ångest. Alltså inte mot panikångest utan mot "bakgrundsångest", sån som hela tiden finns där och som gör att jag går på övervarv hela tiden. Men jag ska nog börja ta den 3 gånger om dagen istället för bara 2 eftersom det började krypa i mig på kvällen. Men det är lugnt, jag kan öka själv utan att behöva kontakta läkaren eftersom det står på ordinationen att jag kan öka till x3.

Som sagt, jag vill inte ropa hej än, men fortsätter det på detta sättet så kan jag vara en mycket lycklig man.

Kommentarer
Postat av: Miss Borderline

FAN va gött det skulle va om detta funkar för dig nu, det är du verkligen värd!!!!

Och det var väl på tiden att du fick nåt!

Postat av: Miss Borderline

din kommentarsfunktion verkar lite wacco iag ;)

2008-10-11 @ 22:16:04
URL: http://jonna2.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback