Glad

Kan man aldrig få vara glad helt och hållet. Missförstå mig inte. Jag har köpt ny dator och är glad som ett litet barn. Jag har fått tv, musikspelare, dator i ett och samma paket. Allt går blixtsnabbt. Ljudet som når högtalarna är äntligen totalt digitalt. Bilden är löjligt bra och det finns en massa roliga saker som fingeravtrycksläsare och blinkande lampor som jag inte visste om när jag köpte burken. Nu står min gamla i sovrummet. Där inne kan jag nu bekvämt titta på film i sängen.

Allt borde väl vara bra? Så klart så passar Tele2 på att stypa hastigheten på burkeländet. Så nu när jag borde ladda ner en massa uppdateringar så får jag vara nöjd med att det (än så länge) tar 2 timmar att ladda ner msn. Hrmph. Fast det är mycket som ska till nu för att jag ska bli sur. Lite kan man liksom bjuda på. Nu har jag bjudit mig själv på lyx som får räcka i många år frammåt. Fan vet när jag kan köpa nått överhuvdtaget nästa gång. Men just nu? Strålande glad. Strålande glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback