Guligan?

Usch. Jag skämms över att kalla mig Guligan. Jag har bara varit på en match i år och idag missade jag totalt att det var match mot Helsingborg borta. Jag måste skärpa till mig på den fronten. Visserligen är det lite knöligt att ta sig in till stan för att titta på fotboll och ännu knöligare att ta sig hem, men nog borde det gå oftare än en gång per säsong.

Helst skulle jag vilja åka med på bortamatchen mot IFK men jag har nog inte ekonomin för det. Men en match till ska jag banne mig kosta på mig vare sig jag har råd eller inte.

Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi missade halva matchen, vi trodde den var i morrn. Det var bara att bänka sig framför tv-n!



Lördagkväll är pillerkväll - väck Chips, hon ligger väl och dammar nånstans! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback