Hua

Herregud vad kass jag mår. Men jag mår ändå bättre än jag gjort. Nä, det är som jag redan kommit fram till inte värt det. Priset är fan för högt. Jag har ju mer eller mindre sovit sedan i går. Fast det är inte helt sant heller. Jag har legat i dvala, drömt en massa mardrömmar. Gått upp ungefär varannan timma för att klämma en öl och röka en cigarett och sedan stapplat tillbaka till sängen igen.

Nä, det är inte värt det. Jag hoppas bara att jag lärt mig nått på resan. Men det klart, det är inte första gången jag super till det på detta sättet. Tyvärr. Men det känns mer och mer som om något växer i mig, ett beslut. Ångestdrömmar, skaknignar, dödsskräck. Allt blandat och inpyrt i doften av folköl och nikotin. Men det värsta är nog gjort tror jag. Jag kan ju sitta och skriva detta menar jag. Men jag har inte ätit sedan i torsdags. Mina mediciner har jag glömt att ta. Livet rinner bort i en flod av alkohol.

Inte värt det.

Alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback