Lite krasslig

Ok, ont i magen, ögonen rinner, näsan är snorig och i halsen raspar det lite obehagligt. Håller jag på att bli sjuk tro? Igen? Det vore inte trevligt. Alls. Eller så är det bara det att jag är trött. Jag har ju bara sovit sisådär 3 timmar i natt. Men i vilket fall som helst så känner jag mig rätt så ynklig för tillfället.

Jag dricker kaffe för att mjuka upp halsen så att den håller sig i form och inte går från rasp till ont. Lusten att åka in till stan är lika med noll, men jag behöver verkligen de där Dvd-skivorna som jag ska köpa. Typiskt att man måste ta sig hela vägen in till stan för att köpa det. Såklart regnar det ute med så det är inte bara att sätta sig på mopeden och puttra iväg.

Jaja, än så länge är klockan bara 20 över 7 på morgonen så det är ju ingen ko på isen precis. Jag har gott om tid till att komma i form. Gott så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback