Nä men!

Oups, det blev en tidig morgon av det hela. Jag vaknade av att magen var i fullständigt uppror och detta tillstånd krävde en snabb tur förbi badrummet för att "göra tarmen". Nu bubblar och sjuder det i magen och jag lurar på om jag har blivit lindrigt magsjuk. Vore ju typiskt. Jag blir aldrig magsjuk så det kanske är dags.

I vilket fall som helst så ska jag läsa dagens lokalblaska och lyssna med ett halvt öra på morgontv. Utanför fönstret är det kallt, svart och vått. Som gjort för att lura inomhus idag. Men jag har lite planer på att ta mig till La stada för att köpa dvd-skivor och göra en fullständig fabriksbackup eftersom min dator fått tuppjuck efter att Chips, katten, legat på tangentbordet och startat tusen instanser på Vistas sidofält. Att försöka ta bort det är hopplös för då fryser datorn bara. Så, en backup och sedan fixa och dona så jag får bort eländet. Men som sagt, då måste jag först och främst ta mig till stan.

Nä, nu ska jag lägga mig och läsa den där lokalblaskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback