Sen start

Håhåjaja. Liksom. Trött och tvärögd ramlade jag ur sängen vid 13-tiden och känner väl mest för att rasa ner under täcken och bland kuddar igen. Men det går ju inte för sig inte. Ute är det vackert väder och i badrummet är det kattsand över hela golvet. Dammsuga, men orka.

Nä, detta kräver mer kaffe märker jag. Annars mår jag hyggligt. Hade en helt skum dröm där jag gjorde lumpen igen. Jag har av någon anledning drömt mycket om det den sista tiden. Det var ingen mardröm i vanlig bemörkelse, men det var en sån där obehaglig dröm där man hela tiden letar efter nått som man bara inte kan finna. Obehagligt minst sagt. Så det var inte helt fel att vakna.

Nä, som sagt. Lite kaffe, en cigg, en dusch och sen ska jag väl vara i form för att möta dagen igen. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback